Vad i hela ? är det som händer med bloggen å tekniken å valpen och ååååh mina stackars fötter..

Stopp stopp stoooopp å belägg här nu! Vad är det som händer?? Tekniken strular, saker går sönder till höger å vänster, lilla sötevalpen blir ett bitande monster i några millisekunder typ fyrahundraåttitre gånger om dagen o sökningarna på bloggar.se om Värmdö Hockey Club fullkomligen exploderar!! Jisses folket! *skakar på huvudet*

Skärmen till datorn pajjade jättelägligt (inte), diskmaskinen läckte som ett såll, ingen teknik på jobbet funkade som den skulle och allt var bara blääää.. Förresten har det hållt på såhär nästan hela juli så nu jädras! Nu får det vara ett slut på det här teknikstrulet (å hör sen! *hötter med näven som en annan käring*)

Så nu sitter jag med en 19 tums-kloss i knät, en diskmaskin som diskar två timmar i taget och torkar disken lika länge och en jycke som just nu sover.. Allt detta, minus jyckens soveri dårå, tack vare lillebroren! Småsyskon kan vara bra att ha ibland.. eller ja, min lillebror är bra att ha jämt tycker jag.. 🙂

Egentligen hade jag tänkt att skriva om nåt nästan helt annat, men det får vänta till imorrn.. Nu måste jag sova (och vila mina stackars fötter också).. 🙂

Kommentera

