Bapupa har förstört min hockeyblogg, sökordsfniss o jämförelse mellan Brynäs o VHC.. nästan… :)

Scusi?! Vaddå ”fotbollsblogg”??! Nu får det f.. vara nog med skriverier om Gefles Bapupa! Han förstör ju hela bloggen! Hockey. Det ska den handla om. Hockey, alltså.. *ler*

wtf.jpg

Sökord är roligare tycker jag.. 🙂 (antal sökningar på samma ord inom parentes)
värmdö hockey alag (2) – Häpp! Ser man på! Trevligt!
silly season spånga hockey (1) – Spånga hockey skiter jag ganska mycket i.. 😛
barmarksträning, hockey manual (1) – Jag har ingen hockeymanual för barmarksträning men jag har en hel del idéer om hur det ska gå till .. 😉
stora maskiner (1) – Gillar jag
slagsmål+norrtälje (1) – Näpp, det var inte jag! 😉
vad gör man åt överansträngda muskler (1) – Masserar och kör lättare träning efter det

Och ibland undrar jag verkligen vad jag skriver om.. Kolla den här sökningen;
fjäll bajsa (1)

Biltrakasserier har jag aldrig hört talas om..
”..//…började att trakassera passerade bilar…//..”
Bröderna Staal firade kommande bröllopet för Eric med att hamna i arresten.. För fylla, störande av ordning och som sagt… biltrakasserier.. *garvar*

Brynäs kör 13 träningsmatcher innan ES-starten, något över det normala, visst, men med så många spelare kan det vara smart att ”varva” och på så sätt bygga kedjorna för att få ut mesta möjliga. Jag längtar verkligen till ES-starten, men, och det här låter säkert konstigt, mer till VHCs första match. 🙂 Vill helst att säsongen börjar NU, men okej då, solhe-tet skiner ju nu, så det är väl bara passa på att njuta? 😛

Andra bloggar om: , , , , , , , , ,

2 kommentarer on “Bapupa har förstört min hockeyblogg, sökordsfniss o jämförelse mellan Brynäs o VHC.. nästan… :)”

  1. doggblogg skriver:

    Biltrakasserier har jag aldrig hört talas om..
    “..//…började att trakassera passerade bilar…//..”

    Passerade bilar!? Kör man dom i en råsaftcentrifug då eller funkar det med en vanlig mixer? Eller det blir kanske bäst att köra det manuellt med en sil.

    *kram*

  2. vhcbloggen skriver:

    *asg* Jag missade stavfelet! 😛 Nu blev det ju ännu roligare! 😀
    Jag tror det funkar bäst med en råsaftcentrifug, det är så mycket skräp i bilar så det måste silas ordentligt.. 😉
    *kram*


Kommentera

