Bapupas advokat levererar unika citat, bilder ljuger inte fast kanske lite ändå o tjejer å killar är nästan lika konstiga

Bapupa får samhällstjänst.. och hans stjärna till advokat säger som advokater alltid gör när det gäller straff för ”kändisar”

– Även om rätten valde en mildare variant så är jag besviken över att min klient dömdes över huvud taget. För Yannick innebär det här att hans karriär är i fara, säger Bapupas advokat Sören Rehn till TT.”

Eh… det kanske herr Bapupa borde tänkt på innan han bröt mot lagen? Kan tyckas..

Spelarpresentationen på Gefles hemsida är knapp, men på bilden ser han ju riktigt snäll ut.. I de lugnaste vatten? Jag har som sagt aldrig sett honom spela, så jag vet inte hur han är på planen.. Men det blir ju lite kontrast om man jämför den bilden, med den som tog (Expressen).

För övrigt skriver just Expressen, att Bapupas fru, vad jag kunde utläsa, bad om hjälp (eller missförstod jag det hela tro?) att komma bort från det förmodade våldet;

”- Jag kan inte förneka att jag skyddar min man. Kanske ni i rätten kan hjälpa mig, sa hon.”

Ja, jag skrev förmodade, sannolika kanske är mer riktigt, men vad vet en som inte var där?
Hon har tagit tillbaka anklagelser, men det brukar kvinnor i sådana relationer göra.. (varför gör de så?) Eftersom tjejer, rent generellt, aldrig säger vad de vill.. rakt ut.. Som en killkompis flickvän sa åt honom.. Hon ville ta en paus och sa att han inte skulle ringa till henne. Han ringde inte. Hon blev sur. Varför? För att han inte ringt så klart! Tjejer är konstiga.. *skakar på huvudet* Killar är visserligen också en aning märkliga ibland, men det är ett helt annat inlägg.. 🙂

Andra bloggar om: , , , , ,

Kommentera

