Bättre sent än aldrig kanske och Bapupas problem bara växer men det behöver inte betyda nåt för straffsatsen..

Alltså, ursäkta att jag är sen.. *garv* Nu är jag med på varför så många kom hit via sökorden ”The Canadian Crippler” (i olika varianter). Det var väl antagligen igår det stod i tidningen, men men…
10 gånger mer testosteron än normalt, jisses, det räcker väl med det som redan finns i er trebentingar?

Läste om Bapupas fru igår. Alltså, vad arg jag blev! Han måste ha slagit så hårt att vettet trillade ur på henne, ”Jag vill bara ha hem min Yannick” , ska hon ha sagt.. *suck* Men å andra sidan, om det nu är så att hon levt under skräckförhållanden med honom, så kanske det är bättre att ha honom hemma, så hon vet var hon har honom. Istället för att gå och undra var han är och gör menar jag, ovisshet är ingen hit…
Hoppsan! Och så dök det det upp en ex-flickvän också. Som styrker fruns berättelse om misshandel. Om det hjälper något vidare vet jag inte, eftersom skadorna inte finns dokumenterade (enligt vad jag kan utläsa av artikeln). Ord står mot ord i det fallet. Men en domare (eller vem det nu är som dömer sånt här) påverkas säkert av det ändå.
Men åtalad blir han och det är bara låta rättsväsendet ha sin gång och hoppas på det bästa (för samtliga parter). Men några år i fängelse tror jag inte han får, oavsett om det faller någon dom eller inte.

Andra bloggar om: , , , , , ,

Kommentera

