Bapupas ”straffrisk” är skrattretande och vädret gör ingen glad, särskilt inte mig.. Blixtfobiker å allt.. Uäsch!

Åtal väckt för Bapupa. Gefle får visst klara sig utan honom den här säsongen vad det verkar. Lite trist (för de) att de inte lyckats vinna sen det hela uppdagades för två veckor sen. Tänk att en kille kan ha så stort inflytande på ett helt lag..
Det står att han riskerar 6 års fängelse.. Eh? Var det inte i Sverige det här hände? Jag tvivlar starkt på att han får ett högre straff än böter…

Tänk att man kan bli så förbannad över vädret.. eller, inte vädret i sig, utan de som felrapporterar om det.. Idag skulle det bli 26 grader varmt och sol.. Just nu är det mulet och betydligt kallare än 26 grader kan jag meddela. Dessutom är det ett blixtoväder på väg.. *ryser*
Jag hoppas verkligen att det ”går runt” ön så jag slipper.. *ryser igen*

Andra bloggar om: , , , , ,

2 kommentarer on “Bapupas ”straffrisk” är skrattretande och vädret gör ingen glad, särskilt inte mig.. Blixtfobiker å allt.. Uäsch!”

  1. Mocca skriver:

    Visst blir man galen på vädret! Samma här, det skulle vara varmt idag, i h* att det var, höll på att frysa ihjäl under eftermiddagen. Är såååå trött på det här när nu 😦

    Och att han skulle få sex års fängelse är knappast troligt -tyvärr….
    Tror precis som du att det på sin höjd blir böter. Speciellt eftersom att hans frun tyvärr börjat backa …Blir så arg och less när sånt händer, samtidigt som jag är medveten om (och till viss del förstår) att sånt är ganska vanligt.

  2. vhcbloggen skriver:

    Mmmm… man kan ju bli knäckt för mindre.. *ler*

    Tycker det är rent förj… att straffen är så låga.. överhuvudtaget.


Kommentera

