Nylander är i onåd och jag tycker Värmdö Hockey boysen ska bli träsktroll de också.. :P

Även idag har jycken högre besökssiffror än jag… hmmm… Det är nåt skumt med den där statistiken tror jag (eller också skriver ‘han’ mer intressant än jag.. Hmpf!)

Lite spännande är det allt med att Gefle i SvD säger att de stöttar och hjälper Bapupas fru, men de säger inte hur.. Öppet för spekulationer? Varför vill de inte tala om det? Hur de hjälper henne menar jag. Är det så farligt? *rycker på axlarna* Inte vet jag, men det lär väl komma fram senare, på ett eller annat sätt kan jag tro..

Enligt Expressen är Nylander i onåd med Oilers och det kontrakt som skrevs med Caps, kan rivas. Eller också får Nyllet betala en bra stor del av sin nya miljonlön till Oilers, som kompensation. Rätt dumt när kommunikationen inte funkar 100% i såna här lägen.

Yes yes yes!! Coach! Det här vore väl nåt för VHC-boysen?! Träskträning! Perfekt för att bygga på med muskler och kondition! 😀 Och neeeej, jag har inte, och kommer troligtvis inte heller (även om det blir träskträning), att vara med på en sommarträning.. Jag vet inte varför egentligen.. Hockey året om, ja tack. Men då ska det vara hockey, inte barmarksträning. Så fort de går på is i höst ska jag kuta ner och värma upp kameran och mina hockeymuskler (de sitter i armarna tro inget annat) 😉
Ååååååh …  är det inte september snaaaaaaaaaaaaaaaaart???! *lääängtar*

Andra bloggar om: , , , , , , ,

Kommentera

