Nu blev det bakvänt i hockeyns framtid o mina kunder får lita på att jag är en så bra fotograf som jag säger..

De allsvenska hockeylagen är helt emot Hockeyligans förslag på ny kvalserie och jag tycker fortfarande att det är krångligt att reda ut begreppen.. Så jag har försökt att sätta mig in i det bättre än i tidigare inlägg. Alltså, innebörden av det hela blir ju att inget Allsvenskt lag, i princip, kan ta sig upp i ES om inte det lag som ligger sist i högsta serien drabbas av härdsmälta i skallen och skörbjugg i skridskorna.. 😕 Den som vinner Allsvenskan har gjort sig förtjänt av platsen i ES ju.. *funderar* Klurigt det där.. Varför vill man göra så? Snabbare spel och färre avblåsningar, det är jag med på. Fler zebror och sämre förutsättningar för de Allsvenska lagen.. njae.. Det låter dumt och bakåtsträvande tycker jag.

Förövrigt tycker jag det är skitdåligt att min webbgalleri-leverantör..
1) Inte har skickat några fakturor på två år (!!!) trots påtryckningar
2) Stängt av galleriet således
3) Inte svarat på mejlförfrågan jag skickade för två veckor sedan, trots att de sa att problemet skulle vara löst inom 24 timmar..
4) Deras telefon verkar vara på semester..
Samtliga bilder till kunder, VHC-boysen, familj och vänner är borta.. Skit tycker jag! Okej, självklart har jag back-up på bilderna, men jag har ungefär 200 visitkort med webbgalleriadressen på som inte längre fyller någon funktion. Så vad tusan ska jag göra med de? Och var kan jag hitta ett nytt webbgalleri? *suck* Jag kan tagga själv, visst.. Men… gaaaah vad jag avskyr när det inte funkar! Service? Någon? Verkar tyvärr vara en bristvara både här och där..

Andra bloggar om: , , , , , ,

Kommentera

