The Canadian Crippler fick frispel och jag avskyr dålig service så mycket att jag ska byta bank!

En av mina favoriter inom showbrottningen är död.
Chris Benoit var ett litet muskelpaket med charm som en gammal karmstol på en vind nånstans. Men ändå, en av mina favoriter. Varför vet jag inte riktigt, kanske för att han var så kort (smurf-power! 😛 )
En av mina absoluta favoriter är dock, Scott ”Flash” Norton. Elak som få. Han går in i ringen, gör sin grej, tjafsar inte onödigt med domarn och sen är det klart. Sånt gillar jag. Raka rör. Wham Bam Thank You Ma’m liksom.. 🙂

Förresten vill jag byta bank.. Jag har skrivit tidigare att det viktigaste för mig är kundservice när jag köper en vara eller en tjänst. Tyvärr verkar just det vara en bristvara hos de flesta företag. Apropå det här inlägget kan jag fortsätta resten här. Visst, jag kom in på banken (dock utan hund.. 😦 ) och fick det stroppiga svaret;
”Vet du inte hur man gör eller?” på frågan om det nya kodkortet aktiverades direkt på banken. Dessutom verkade det var jäääättejobbigt att hjälpa till. Det är väl inte mitt fel att posten tappat bort mitt kort heller? *suck*

Andra bloggar om: , , , , , , ,

8 kommentarer on “The Canadian Crippler fick frispel och jag avskyr dålig service så mycket att jag ska byta bank!”

  1. Tyckfrihet skriver:

    Byt inte bank. Råna en…

  2. vhcbloggen skriver:

    *garvar* Det är inte pengarna jag vill åt, det är servicen.. 😛

  3. Tyckfrihet skriver:

    Åh fan, du har redan pengar alltså?

  4. Mocca skriver:

    Och du vill inte tala om vilken bank det är? så jag vet vilken jag ska undvika 😉

  5. vhcbloggen skriver:

    You’ve got mail! 😛

  6. doggblogg skriver:

    Dålig service ska annonseras! Det är ju INTE hela företaget, utan det där lilla kontoret som ska pekas ut. *nickar bestämt och stampar med foten*

  7. vhcbloggen skriver:

    Mmm… okej då.. *ler*
    N o r d e a
    Liljeholmen


Kommentera

