Midsommarfylla blir bakfylla, Tre Kronor möter sig själva o jag räknar ner till division 2-premiären med VHC

Mmmm.. det var ju det där jag skrev om igår.. Fylla + midsommar = tråk. Folk dör, säger saker de inte menar, hamnar i situationer de aldrig hamnat i om de bara låtit bli att dricka så förb.. mycket…

Och apropå det jag skrev om VHCs officiella hemsida, nu funkar den igen. Tillfälligt avbrott bara kanske.

I övrigt händer inte mycket i hockeyvärlden.. Förutom nedräkningen till sessen börjar då. Nu är det division 2 hockeyn jag menar. (87 dar kvar till första träningsmatchen!) I ES och NHL händer det grejer däremot. 🙂

Till exempel har Hockeyförbundet lagt fram ett förslag på att Tre Kronor ska möta.. eh ja.. Tre Kronor. Jag gillar idén att NHL-spelarna ska fightas mot Europa-spelarna. Det kan säkert bli både roligt och spännande, tummen upp för den idén! Men… vem ska man hejja på då? Båda? 🙂 Det blir ju liksom en vinn-vinn-situation. Tre Kronor mot Tre Kronor.. hockey… *nickar* Jeeepp, jag gillar den idén!

NHL-draften är i full gång och Gistedt blev tingad av Phoenix, som nr 36 totalt i andra rundan. Kul! 🙂

Andra bloggar om: , , , , , ,

2 kommentarer on “Midsommarfylla blir bakfylla, Tre Kronor möter sig själva o jag räknar ner till division 2-premiären med VHC”

  1. Mocca skriver:

    Och Backlund (VIK) som 24 i 1a rundan 😉

  2. vhcbloggen skriver:

    Hi hi, jag uteslöt honom med flit, för jag tänkte att du skulle hojta till! 😉 😀


Kommentera

