Jag har hittat EN nackdel med att ha valpen med sig till jobbet..

Hrrrmmm…. insåg precis att jag glömt ”valpsäkra” kontoret.. också…
© vhcfan 2007

Andra bloggar om: , ,

6 kommentarer on “Jag har hittat EN nackdel med att ha valpen med sig till jobbet..”

  1. Tyra skriver:

    *asg* det var banne mig det bästa arkivsystem jag någonsin har sett! 🙂
    Må gött!

  2. vhcbloggen skriver:

    Ah.. min lille arkivhuligan! 🙂
    Undra om det funkar att säga till kunderna att ”Min hund åt upp ert projekt?” *garvar*

  3. Nitro skriver:

    Snyggt jobbat broder *S* om du ber matte snällt så kanske du kan få slicka frimärken i morgon, jag är impad av att du kan arkivera de kan inte jag och jag har inget bra ställe att öva på.

  4. vhcbloggen skriver:

    Jag tror som sagt jag ska ”sälja ut” din bror som inredningssabotör.. eh… jag menar ju inredningsDEKORATÖR.. Så som han håller på just nu.. hrmm.. 😛

  5. Tyra skriver:

    tycker att din hund ska gästspela i ”Sommartorpet”. Det programmet behöver ett lyft när Ernst blir för hispig. Lite arkivering här och där och jädrar vilket uppsving det skulle bli!!! Sen skulle han kunna bita i Ernst fötter när han envisas med att vara barfota. I like! 🙂

  6. vhcbloggen skriver:

    *garvar* Jaaa! Ska skicka in hans CV till SVT kanske? Så kan han dra in lite pengar till hushållet också. 😛


Kommentera

