Det handlar om Reanders framtid i Brynäs o om Boork får som han vill är den obefintlig efter årsmötet

Illa illa! Reander i styrelsen låter väl inte som en sådär glimmrande bra idé med tanke på tidigare utspel. Lojalitet?
Jag vet egentligen alldeles för lite om situationen ifråga för att ha en åsikt, men det skiter jag i. 😛
Visst, en burdus herre vad det verkar, men sas det inte samma sak om Boork? Har inte också han fått sin släng av sleven för att han varit rättfram och skitit i vad folk tycker?
Kanske är Reander aningen ”värre” och borde tänka lite mer på huur han säger saker?
Oj, många frågor, inga svar.. *ler*
Det är väl som vanligt bara vänta och se.

Men om Boork https://i0.wp.com/www.playstation.sk/components/playstation/emoticon/icon_bow.gif he he.. säger att Reander är ett dåligt val av ordförande – låt gå för det.. *flinar*

Hmm… inlägget bekräftar ju bara det jag skrev längre upp i sagda inlägg.. Jag vet för lite om saken för att egentligen lägga mig i och ha en åsikt, men det är Brynäs ju! 🙂

Andra bloggar om: , , , ,

Kommentera

