Poppis sökord blev hoppsansa, väderomslag hit å dit o musiken kommer från Konsum (kan man säga nästan)

Gårdagens populäraste sökord;

ormar – hittar man bilder på här ja.. jag gillar ormar… 🙂
Inte copyright – bilder som inte är copyright-ade hittar du däremot inte här!
animerade+ögon – näe, mina ögon är helt biologiska.. 😛
får man ha hund på kontoret – får o får..
sundlöv – är typ sportchef i Brynäs.. Mer än så vet jag inte så här på rak arm..
värmdö hockey – hoppsan!
vhcfan – dubbelhoppsan! 😉
kyss – mä ja e singel! *asg* 😛

Jaaa.. vilken jädras seg dag… Det är fredag, kontoret är tyst så när som på trafiken utanför och den här som jag hittade hos Konsum..

Och vad hände med vädret då?
Imorse blåste det isiga vindar ute på ön.. på jobbet (som visserligen ligger nästan i huvudstaden) skiner solen och det är sådär lagom skönvarmt.

Förresten fick jag mitt paket från CDON igår. Trist bara att det (nästan) som vanligt bara, var hälften av grejerna med i paketet… *suckar lite* Men jag fick ju med det ”viktigaste”.. ”Slagskott” med Paul Newman. 😀

Blääääsch!! Nya kaffeautomaten producerar kaffe som skulle göra vilken amerikanare som helst överlycklig.. Jag måste ju för tusan dricka fyra gånger så många koppar om jag ska få i mig min dagliga dos koffein! Skandal! 😛

Andra bloggar om: , , , , ,

2 kommentarer on “Poppis sökord blev hoppsansa, väderomslag hit å dit o musiken kommer från Konsum (kan man säga nästan)”

  1. A skriver:

    Tjeeeena!

    Du MÅSTE köpa pulverkaffe och kompletera med. Så att du inte får någon bristsjukdom. Typ blir blek av för låg koffeinnivå.

    Sedan läser jag båda bloggarna så fort jag hinner. Så jag jämnar ut det hela.

    *kram*

  2. vhcbloggen skriver:

    Jaa, eller göra som på extrajobbet.. Ta med en egen termos kaffe.. För det där blasket blir ju ingen människa glad av.. 🙂

    Du är ju för go! 😀

    *kram*


Kommentera

