Hemlig statistik från Värmdö Hockey, drömgrabbar o Haväng kommer med kloka tips

Hmmm… ska jag berätta en ”hemlis”? Jag har ju tillgång till statistiken på VHCs hemsida och där kan man se hur många som läst respektive sida. Idag upptäckte jag en rätt spännande grej..
#4, som spelade 6 matcher har 171 ‘hits’ och #10 som spelade 41, har 23..
Rätt stor skillnad! Undra varför..? Måste kolla det.. *googlar*
Aaaaha! Han kör (-de?) speedway också. 🙂 Kanske därför folk googlar efter honom och hamnar på VHC-sidan? *ler* Ett mysterie mindre att lösa! 🙂

Förresten drömde jag om laget inatt.. Fast nu kommer jag bara ihåg att vi satt på stolar i en ring och nye tränaren (som jag aldrig sett tror jag) kände sig manad att förklara;
”Jaa.. vhcfan o Y tillhör ju egentligen inte laget på så sätt, men jag tycker de ska vara här ändå”
Oookej… tack.. typ.. *garvar* Y är en av spelarna som lämnade för NHK för nån säsong sen och numer ryktas spela i Hammarby, eller var det Arlanda.. eller.. äh det var nog bara rykten.. 😛

© vhcfan 2007Tips från Haväng –
”När du ser en varm hund eller annat djur i en bil SMS:a bilnumret till: 71456

Då får du tillbaka namnet på ägaren till bilen och du kan ringa nummerupplysningen för att få fram telefonnumret. Då kan man ropa upp förarens namn på t.ex utställningar, vid varuhus, köpcenter eller liknande tillställningar. Delge så många du kan denna informationen. Ju fler som vet om detta, desto större chans att vi snabbt kan klara hundarna om vi stöter på detta.”

Andra bloggar om: , , , , ,

Kommentera

