Djurgården kan halka ner i Allsvenskan pga sin haltande ekonomi o jag roar mig själv (fast inte riktigt så som du trodde.. ;P )

Låter som det blir en dyr säsong för Djurgården och deras fans. 4,5 miljoner annars blir det Allsvenskan. Som sagt, inte omöjligt, men ändock. Rätt saftigt med pengar.. Hedervärt av ”de rika männen bakom” (som AB kallar de) att öppna sina egna plånböcker för att hjälpa klubben, då har man supporterhjärta! 😀
Spelar inte både AIK och Bajen i Allsvenskan förresten? Vilka derbyn det skulle kunna bli! 🙂

Eh… okej.. Telefonsamtalet nyss;

Kund; Hej är Bob där?
Jag; Nä han kommer imorrn
Kund; Okej jag försöker imorrn istället då

Jaa.. det vore väl en alldeles strålande idé? Jag menar, det är ju dumt att försöka en gång till idag, eftersom han inte är här.. *garvar* Värmeslagshumor på låg nivå.. Å andra sidan är det ju bra att jag kan roa mig så lätt ändå, i den här värmen..

Andra bloggar om: , , ,

Kommentera

