Jepp, nu lämnar han VHC och tar min livvakt med sig .. nästan… :)

Bekräftat! (apropå det här och det här inlägget)
VHCs #10 byter klubb.. Pratade precis med min ”livvakt” och han lämnar också A-laget.. *svär lite* Iofs stannar han i klubben, men kommer arbeta med B-juniorerna.

Jag önskar verkligen all lycka till till #10 och både hoppas å tror att jag kommer få se honom igen. Kanske inte i VHC-tröjan, men kanske i en tröja som representerar ett ES-lag.. *ler lite* Vem vet? Grabben har ju talang. 😀

Andra bloggar om: , ,

One Comment on “Jepp, nu lämnar han VHC och tar min livvakt med sig .. nästan… :)”

  1. […] tro? Trist i så fall, men å andra sidan händer det väl inte särskilt mycket. Förutom att, som jag redan skrivit, #10 nu helt säkert inte kommer att spela för VHC nästa […]


Kommentera

