Jasså ska jag gifta mig? Värmdö Hockey Clubs nya hemliga poängkung o Sune tycker att det stinker

Eh… oj.. Det hade jag ingen aning om.
”Du har ett rart frieri framför dig. Någon tycker att ni två bör gifta er och du verkar bli mycket attraherad.// ”
Veckans horoskop alltså.. Vilket bara bekräftar det många säger om just horoskop.. Humbug! *garvar*

Självklart har jag inte alls varit nere och ”räknat in” boysen i VHC inför kommande sesse. Men det är väl tanken som räknas va? 😉 Jaja, juni är ju inte slut än så det kanske blir ändå..
Får väl se hur det blir med #10, om han klättrar på uppåt i karriären (Trånkan har väl bytt tränare nu också?) eller om han väljer att stanna hos kompisarna. Personligen tror jag han väljer att lämna. Trist för VHC, men jag tror att det nya laget blir jättebra, även utan #10. Kanske får vi en ny poängkung, eller egentligen skulle det vara kul med en hel hoper såna. 🙂

Sune Sylvén på SvD tycker svensk fotboll stinker.. av öl. Himla bra krönika, det där.
Jag fattar ju som sagt inte varför det är ”normalt” att dricka sig full (jodå, det finns de som inte bara tar en eller två glas) på en fotbollsmatch. Det förstör ju hela grejen. Kroppen producerar ju själv såna där lyckorusbubblor när det är spännande och roligt. Så då verkar det lite onödigt att betala pengar för att få det på artificiell väg. Dessutom kan hjärnan ”nyktra till” snabbare om den är påverkad av den egna kroppen än om det är alkoholen för den lyssnar inte, den styr..

Andra bloggar om: , , , , , ,

One Comment on “Jasså ska jag gifta mig? Värmdö Hockey Clubs nya hemliga poängkung o Sune tycker att det stinker”

  1. Sara skriver:

    ingen vill ha mig


Kommentera

