Vargarna kör vidare med familjens välsignelse o min åsikt om saken är så gott som utredd redan…

Kenny Olssons familj är nog speedway-tokiga hela bunten.. *ler* För de vill att Vargarna, trots dödsolyckan, kör vidare. Det kanske är deras sätt att bearbeta sorgen?

Hur ska man göra för att undvika fler dödsolyckor i speedway? frågar SvD i sin nätupplaga.
40% svarar att sporten ska stoppas
Undra egentligen vilka det är som svarar så. Har de själva mist någon nära, eller rent av (dött själva höll jag på att skriva) blivit förlamade eller skadade för livet själva? Är det moralpanikmänniskor som hojtar så fort det är nåt att hojta om över huvud taget?
Liiite nyfiken är jag allt.. Själv svarade jag ingenting den här gången eftersom jag redan gjort klart min åsikt i frågan (nästan).

Andra bloggar om: , , ,

Kommentera

