Ugglan gav Finland segern, efterlysning av knätrollkarlsjobb o vem bryr sig om EM?

*garvar* Gillar svarsalternativen hos SvD, på frågan om Sverige går till VM. ”Vem bryr sig” svarade 23% 😀

Hur som helst var det inget kul att komma till jobbet (idag heller).. Tjafs tjafs tjafs! 😥
Kan de inte bara lämna mig ifred? Jag fattar inte att de har tid att lägga energi på att klanka på mig.. 😕 Har de inget att göra? 😛
Om det finns nån som kan trolla fram ett nytt jobb till mig, kanske med sina knän, så vore jag tacksam.. *garvar*
Fick inte mycket sömn inatt heller.. Jycken var på bushumör.. Det var inte jag.. 😉 Nu sover han iaf.. *ler*

Det här var lite skoj. ”Arg uggla fick fart på Finland”.
Kanske inte så kul för vare sig belgare eller uggla, men finnarna var nog nöjda med segern. 🙂

Andra bloggar om: , , ,

Kommentera

