Sök på nummer 10 så hamnar du helt rätt, spamhjälp från Gotland o fetvaddsskalle

Upptäckte en rätt intressant grej. Jag gjorde en sökning på VHCs nummer 10 (hans namn alltså) och den första länken som kom upp var (inte min) Elite Prospects, sen min VHC-sida och därefter VHCs officiella hemsida.. Spännande! 😀

Kikade in på Sudrets hemsida också, och *pling* kom på att jag ju kan fråga Walle hur han lyckas med konststycket att inte få spam i deras gästbok (mejl kommer Walle 😉 ) För det är det jag sliter mitt hår över just nu. Att jag inte får det där förb… scriptet att funka! Grrr!

För övrigt är det lika varmt i mitt rum som det var i Thailand (jaaa, lika hög luftfuktighet också känns det som) Inte konstigt att jycken är alldeles lealös! (fick dessutom en pik för det alldeles nyss.. Haaaallåå?! Jag kan väl för tusan inte rå för att det är äckelvarmt i mitt rum?!) Fönstrena står öppna, fläkten går för fullt och både jag o jycken har nog fetvadd i skallen..

Andra bloggar om: , , ,

Kommentera

