Jobb-igt på semestern, snyggast tifo vinner o jag kan ersätta Karlsson brevid BÅG! :P

Är det ett dåligt tecken att jag har ont i magen och huvudet, när det är en vecka kvar till jag måste tillbaka till jobbet? Det är det va? *suck*

Härligt! Vackra tifon på derbymatchen mellan Djurgården och AIK! Det är sånt fotbollssupportrar ska hålla på med. Bräcka varandra i snyggast tifon, inte slå sönder tunnelbanetåg.. (för då får ni gå hem.. 😛 )

Ajaj, succéduon blir en enmansshow? Nä, Janne Karlsson måste ju ersättas, men av vem? *tänker* Boorken.. näe, samma problem som för Karlsson eftersom han också är förstetränare för ett ES-lag (dessutom går det inte att ha de två i samma bås tror jag). Boustedt? Näe, assisterande coach visserligen, för NHK, men som Tre Kronors spion kan det nog bli tight om tid.
Jag? 😛 Skulle kunna funka. Om jag hade en aning om hur man leder ett hockeylag till seger.. Och risken är väl att jag skulle stå med kameran i högsta hugg istället för att utföra BÅGs order.. *garvar*

Andra bloggar om: , , , , , , , ,

Kommentera

