Kvällsgöromål när det inte finns nåt annat att göra än att roas av sökorden till bloggen.. :)

Nä, har inget bättre för mig att skriva om än mina roliga sökord.. 🙂

värmdö festivalen – finns det en sån? *oups*
rita grisar – gör det själv! 😛
så säger killar om tjejer – jag ska berätta vad de säger.. Vi är underbara!
the blubb – bästa hittills, hur kul som helst att nån hittade hit på den sökningen
hur stavas tittut – tro’t eller ej, men precis så
jag ä lapp å jag har mina renar – eh..? Nä, int’ jag int’.. 😛
killar gör listor om tjejer – gör de?
barns tvtittande – vet jag inget om
bilder på hockey killar – finns här å var i bloggen ja
vhcs forum – är under all kritik
zlatan nya fotbollsskor – Vaaa?
eva johansson hockye – vaddå, heter hon så??
inte den tempen – nähä, vilken dårå?
wordpress stor bokstav arkiv – que?
naken klub – ojdå.. nuuu blev det nog fel va?
bajsboll – *asg* Vad tusan skriver jag om egentligen?
påkörd i tumba , februari – usch då.. det var inte jag
katastrof matcher – har jag varit på
HUND BITER HUSSE – då har husse problem
sötnos – tack tack.. 😉 😛
silly season div 2 hockey – tyckte det var kul att det var nån mer än jag som letar efter det.. 🙂
vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv – hur tusan hamnar man här med den sökningen??
dagens gummistövlar – är fortfarande gröna..
är shäfer kamp hund – nej, schäfer räknas till bruksraser och används, bland annat till vallning av boskap
HULIGAN SIDOR – helt fel ställe, gå vidare till Gå utan att passera fängelset 😛
innebandy fotografer – tja, kan jag väl kalla mig då o då.. Fast jag är fotograf, i singularis, bland annat.. 😉
lada ner låtar för dagis – näe, inte härifrån
vad kan man göra i toronto – har aldrig varit där, men föreslår självklart.. Hockey!! 😀
”Har jag migrän?” – har du det, behöver du inte fråga..
vhc 30 år – ojdå..
grävskopor bilder – jepp, finns också i bloggen
vhcs – VHCs vaddå? 🙂

2 kommentarer on “Kvällsgöromål när det inte finns nåt annat att göra än att roas av sökorden till bloggen.. :)”

  1. Mocca skriver:

    Haha -vilka roliga sökningar!
    Speciellt vhcs -undrar vad de hade förväntat sig att hitta *S*

  2. vhcbloggen skriver:

    Ja, ibland undrar jag hur folk egentligen hittar hit.. Kul att roa sig med en söndagkväll! 😀


Kommentera

