Carro får mig att ta en tur längs minnenas allé o vappen är som ett barn.. :D

En av mina absoluta favorit-friidrottare, Carolina Klüft, är på gång… Trots skoskav.. Hon får förlåta, men det låter lite.. eh… fjuttigt.. Eller är det som vanligt, tidningarna som dragit för stora växlar, på absolut ingenting? Jag gillar friidrott, att titta på kanske jag ska tillägga, men i högstadiet var det rena pesten… Är man lika hög som en bebissmurf då, så är höjdhopp oöverstigligt.. Längdhopp.. tja, hade jag haft en sån där studsmatta som kidsen bryter benen med, hade jag nog kommit längre än en halvmeter.. Det enda jag var bra på, var att springa. Fort. Och kort. 60 meter på eh… hur många sekunder det nu var.. Jag var i alla fall snabbast av tjejerna och nafsade killarna i hälarna med min fart. Nu springer jag bara till bussen om det behövs.. *ler* Har faktiskt provat ”långlöpning” i skogen men, utan att gå in på detaljer, det blev en smärre skräckupplevelse. Så det låter jag bli med, även om det hände för typ fem år sen. Jag kan ju säga så här, efter mitt ”missöde” så var jag glad att jag åtminstone landat, och låg, mjukt på marken. Tänk om jag sprungit på asfalt!

Kan meddela också att det är rätt klurigt att blogga när det hänger en jycke på armen (han är som en unge.. äter, skiter, sover.. och leker lite..)
© vhcfan 2007
Men det är kul att ”vara tillbaka” i hundägeriet igen.. 🙂

Andra bloggar om: , ,

2 kommentarer on “Carro får mig att ta en tur längs minnenas allé o vappen är som ett barn.. :D”

  1. Mocca skriver:

    Så otroligt söt 🙂
    vilken fint foto!
    *pussar lite på vappen*

  2. vhcbloggen skriver:

    Både jag å vappen tackar för fint beröm! 🙂


Kommentera

