Division 2-hockeyns KnäppSäsong gör mig galen o Enströms pengar kan han tacka det gamla för..

Tänk att jag aldrig lär mig! Ryyyyykten stumpan… Ska tas med en skopa salt… eller två. 🙂 Dessutom har jag varit i kontakt med VHC A-lagets eminenta lagledning också.. 😉
*upprepar* ”Truppen blir klar i september, truppen blir klar i september, truppen blir klar i september, truppen…”
Just det, lugn å fin.. *ler*
Förresten drömde jag om #10 inatt också, en inte helt otrevlig upplevelse även om det inte var så särskilt ”barnförbjudet”.. 😛 *ler* Å andra sidan drömde jag om en del arbetskollegor också, och det var inte lika skoj..

Apropå #10 och hans eventuella framtid i Trångsund så har jag full förståelse för att han vill satsa framåt, uppåt. Han är bra och han behöver nog en utmaning för att utvecklas ännu mer. Som en av lagkamraterna sa; ”Han ska bli nåt”
Jepp, och får han rätt träning, rätt motstånd och en liten dos tur så kan han gå riktigt långt.

Enligt Trångsunds egen hemsida så är han redan klar.. Hmm… jag håller mig till det lagledarn sa till mig..

Enström måste ha en sjuhelsickes agent som kan förhandla fram ett sånt kanonkontrakt! *läser vidare* Nähä, det berodde på ett gammalt system (såna kan vara bra ibland) Men oavsett vilket, så tycker jag Expressens rubrik känns lite.. mjjäääe.. Jag hade hellre sett en rubrik som t ex ”Enströms guldkontrakt” eller ”Enström bäst betald” eller ”Gammalt system ger Enström mer klöver” eller nåt..

Andra bloggar om: , , , , ,

Kommentera

