Värmdö Hockey Clubs poängkung uppgraderar sig o div1s KnäppSäsong är nog tillförlitlig?

Nej nej nej nej neeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!! *svär så det osar* Grabbj-l! Va tusan ska du till Trångsund att göra?? Låt bli med det!

VHCs poängkung #10, drar till Trånkan… Skit. Tycker jag om det.
Hmmm… innebär det att min livvakt försvinner också, eftersom han är #10s farsa? Gör inte så här mot mig, jag blir ledsen ju! *överdriver lite*
Jag tvivlar inte en sekund på att laget klarar sig kalas utan #10 men… grrrr..!
Okej favvis – byter du lag så stryper jag dig! Samma sak gäller målvakterna! Ni skulle bara våga! *försöker se ilsk ut* 😉 😛

Oavsett hur laget ser ut nästa sesse så tror jag (fortfarande) på VHC. De spelare som klev fram förra säsongen kommer säkert fortsätta trampa framåt. Ett par utropstecken fanns ju redan då och får de utvecklas och muskla på sig under sommaren så kan det ju inte bli annat än bättre? 🙂

Fasen, jag måste verkligen ner till Ekvallen för att kolla vilka som är kvar (eller gör de som Bäckis och tränar med ”gamla” laget, innan de byter klubb?)

Andra bloggar om: , , ,

One Comment on “Värmdö Hockey Clubs poängkung uppgraderar sig o div1s KnäppSäsong är nog tillförlitlig?”

  1. […] VHC och tar min livvakt med sig .. nästan… 🙂 juni 12th, 2007 Bekräftat! (apropå det här och det här inlägget) VHCs #10 byter klubb.. Pratade precis med min “livvakt” och han […]


Kommentera

