Mamma har koll på verkligheten och Aschberg förlorar lite av sin storhet …

Eftersom jag är ”valpledig” så har jag inte riktigt hängt med i svängarna utan fick reda på ”vatten-attacken” av mamma (tur att nån har kontakt med verkligheten)
Ärligt talat, vattenpistoler höll jag på med när jag var en si så där nio år… Och jag har svårt att se humorn i att agera som en unge med ”okej jag fick inte för mamma då frågar jag pappa”-tricket.
Oerhört omoget och normalt gillar jag Aschberg för hans burdusa, rättframma och krävande person, men alltså.. näe.. Vad hände? Var tog den tuffe journalisten vägen? Personligen har jag intrycket av Aschberg att vara just det, inte komiker.. Men jag kan ju ha fel, jag är inte särskilt involverad i vare sig honom eller hans nuvarande arbete med Strix.
Jaja, så tycker jag, andra får tycka vad de vill.. Det som var mest korkat med vattenpistol-incidenten var ju att de gav idioter som vill skada kända personer, ett riktigt bra tips på hur man kommer de riktigt nära.. *skakar på huvudet* Ofattbart..

”Sådan far sådan son”… Coolt! Undra just vad det är för odds för att det ska hända? Riktigt kul med målvakter som gör mål tycker jag, oavsett sport. Fast Krizans mål var ju nåt extra.. 🙂

Andra bloggar om: , , , ,

3 kommentarer on “Mamma har koll på verkligheten och Aschberg förlorar lite av sin storhet …”

  1. Mocca skriver:

    Word.
    Har inte kunnat sagt det bättre själv!
    (vattenincidenten)

  2. flashtacc skriver:

    Sedan jag såg ett ”undersökande journalistik-program” med Aschberg i ett ämne där jag själv hade rätt mycket fakta så insåg jag att hans program inte är något att tro på, han ljuger och förvränger efter behag.
    Det finns så många andra kanaler att välja på om han dyker upp någonstans.
    Man kan visst stänga av tv:n också har jag hört

  3. vhcbloggen skriver:

    Mocca – tackar! Alltid lika kul att få uppskattning av dig! 😀

    flashtacc – jo, det var ju ett tag sen, som jag såg honom göra sån journalistik jag gillade honom för. Kanske beror på att jag knappt tittar på annat än sport numer.. 🙂


Kommentera

