Valpen säger till, sökorden gör mig (ännu mer) förvirrad o den campingen ger jag inte mycket för..

Jahaja.. då var jag hundägare igen då.. *ler brett* Jag tror jag fick tag på en riktigt bra jycke dessutom. Visst har vi varit ute många gånger, men jag går hellre ut varannan timme än torkar.. Fatta? Hundrackarn säger till själv! Ungefär varannan timme.. Han är åtta veckor! *stolt* Guuuud vilken smart hund jag har! *garvar*

Lite roliga sökord idag igen..
”hur säger man” – hur säger man vadå?
kakmonster – njae, det kan jag väl inte direkt påstå att jag är..
tatueringar småland – Växjö, House Of Pain rekommenderas varmt
värmdö fort 4 batteriet – va? 😕
varför funkar inte mobilen – batteriet är slut? ‘Starta om’ brukar funka
fjortisar – är en helt egen och mycket intressant (eller var det irriterande? 😛 ) grupp människor som faktiskt finns i alla åldrar.. inte bara fjorton..

Lite spännande att nyheten om Honken och hans nya kontrakt med Tampa, hamnar på SvDs förstasida i nätupplagan. Okej då, inte så stor blänkare, men ändå.. *ler*

Okej, men för alla oss hockeynördar som inte har Canal+ då? Smart kanal det där.. Är man riktigt hängiven, betalar man ett par hundralappar (?) i månaden och vips, har de inte bara fler abbonenter – de får således en större vinst. En vinn-vinn-situation alltså. 😀
Men det vette tusan om jag skulle betala att se det.. Jag går på de matcher jag vill/kan på plats, resten kan jag höra på SRs eminenta webbradio. 🙂

Recension av Sjöstugan Camping, Älmhult –
Läget är perfekt, vid sjön, de röda stugorna ligger inbäddade mellan stora lövträd och fåglarna kvittrar. Det hela förstörs av personalens totala avsaknad av känsla för service.. 😦 Ett bra läge ger inte personalen rätt att behandla sina gäster (vi som betalar en del av deras lön dårå..) så arrogant. Att det dessutom var dåligt med information och organisering gjorde ju inte saken bättre.
Maten var riktigt god, om än kall i mitten.., så under andra omständigheter hade det blivit en riktigt trevlig middag. 🙂 Solen sken ju, utsikt över sjön och.. eh… det var nog allt ja.. *ler*
Tur att det bara var en natt, för av ren princip tänker jag inte bo där igen. 🙂

Andra bloggar om: , , , , ,

2 kommentarer on “Valpen säger till, sökorden gör mig (ännu mer) förvirrad o den campingen ger jag inte mycket för..”

  1. Mocca skriver:

    GRATTIS!! till vovven.
    När får man se ett foto på underverket?
    *ber snällt*

  2. vhcbloggen skriver:

    Tackar! 😀
    Bilder på underverket finns i hans blogg *pekar på jyckens blogg-länk* 🙂
    Varning för hög söthetsgrad bara. 😉


Kommentera

