Bäckis är fortfarande mest poppis på min blogg, kan man göra en riskanalys på materialarn o Niklas å Nicklas är inte samma person..

Dags för lite sökord (alltid lika kul!)

* riskanalys matris – det var nog inte riskanalys för ‘materialare’ ni sökte efter va? Jepp, det var fler som sökte på samma..
* borra i taket – är klurigt när man är lika lång som en smurf, jag brukar stå på min byrå.. eller be mamma som iofs nästan är smurfsize hon också..
* nicklas bäckström + bild – meeeeeen… det var ett jädras tjat!😛 Var så goda –
© vhcfan 2007
* hockey vm 2008 – åååh! Fler hockeygalningar!😀
* varning för barn – jepp, de är livsfarliga och man skyddar sig bäst genom att (inte jobba där jag jobbar..?) se sur ut
* komplimanger till tjejer – funkar när de är ärligt menade
* Robert Kristan – ”döpte” min jycke.. (Lix)
* dissa nä låt bli med det.
* tycker om dig sötnos – åh, tack gullet.. 😉
* dissar till killar – se ”dissa”-kommentaren
* niklas bäckström – är en finsk målvakt, som för närvarande spelar i NHL, men eftersom du hittade hit så måste nog jag också stavat fel nånstans… Länk
* nicklas bäckström blogg – tror jag inte han har någon… Hur tusan ska han ha tid med det?😛
* wordpress theme lemur – tema ‘lemur’? Undra just hur det skulle se ut..🙂
* tal till framtiden – okej, jag börjar.. ”Kära Framtiden. I många år har Du stått som en dröm i fjärran sinne, nu är Du här och… ” *garvar*

Andra bloggar om:


4 kommentarer on “Bäckis är fortfarande mest poppis på min blogg, kan man göra en riskanalys på materialarn o Niklas å Nicklas är inte samma person..”

  1. Mocca skriver:

    Det lustiga är att folk har börjat hamna på min blogg också när de söker efter Nicklas Bäckström. Nu bidrar ju säkert mitt inlägg om sökord till det, men det började redan innan. Hur sjutton hamnar de hos mig?

    Anar vi en liten konspiration här *S*

  2. vhcbloggen skriver:

    *garvar* Dagens mysterium.. Gillar konspirationsteorin!😀

  3. Andreas skriver:

    HAHA Sverige kan drömma om att vinna vm guld. Jag hejar på Kanada för jag kommer därifrån

  4. adrian thörn skriver:

    hej bäckis!!!
    du är min idol. du är bäst!!!


Kommentera

