Scannern vaggar till sömns, jag ser verkligen ut som en smurf o Anton Strålman drar till Toronto

Oj… ni ska tro att det är lugnt och skönt här just nu.. Jaa.. förutom scannerbrummet dårå. *ler*
Kan ju lägga in en bild som visar nästan hur stooooora de där truckarna i Aitik var.. (jädras vad jag är lik en smurf! 😛 )
© JH 2007 Publicerad med tillstånd

Kollade Stockholms Ishockeyförbunds hemsida (efter tips från Skarpans kontaktman – tack!) och det är bara att lugna sig lite.. De har planeringsmöte så träningsmatchshcemat kommer väl förhoppningsvis upp efter den 20 maj. Jaaaa, jag är hockeynördig, jag vet.. 😉

Meste backen Anton Strålman, han vet vad som händer.. Han drar till Toronto i höst. Häpp! Härligt! Så bra som han spelade (plus-minus några byten då) så är han väl värd att få chansen i NHL.

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer on “Scannern vaggar till sömns, jag ser verkligen ut som en smurf o Anton Strålman drar till Toronto”

  1. A skriver:

    Måste ju tillstå att det inte blir bättre av den blå hjälmen…SMURFVARNING!!! 😉

    *kram*

  2. vhcbloggen skriver:

    *garvar* De hade väldigt fina smurfhattar i Aitik. 🙂


Kommentera

