VM 2008 är redan här och Sjöddas lönelyft får mig att fundera på både karriärbyte o damhockey..

Alltså, jag vet inte om det är så bra att få ”lätt” motstånd till att börja med i en VM-turnering. Vitryssland, Schweiz och nykomlingen Frankrike i Tre Kronors grupp nästa VM.
Frankrike däremot låter ruggigt intressant. Och inget av lagen i gruppen är att underskatta. Schweiz visade ju tydligt att de mycket väl kan knäppa en å annan ”stornation” på näsan. Frankrike tar sig väl knappast högre än gruppspelet men kan säkert chocka någon med en seger. *ler* Åååh.. är det inte hockey-VM snart..? *garvar*
Fortsätter BÅG med det lag han hade i Ryssland (plus-minus nån spelare dårå) så kan Tre Kronor ta hem guldet till gamla svedala igen.. Där det hör hemma… *ler* Eller hur var det nu?

Sjöddas lönelyft till 130.000 i månaden gör ju att jag nästan önskar att jag valt en annan karriär.. Men så kom jag på att jag är tjej.. Och i damhockeyn finns inga pengar.. Så den drömmen sprack ju rätt kvickt. *garvar*

Andra bloggar om: , , , , ,

4 kommentarer on “VM 2008 är redan här och Sjöddas lönelyft får mig att fundera på både karriärbyte o damhockey..”

  1. Lasse skriver:

    Ja det ryktas att AIK lockar Renberg med 350.000 så ett könsbyte då…

  2. vhcbloggen skriver:

    *garvar* Skulle va det då.. Fast jag gillar ju mig som tjej.. 🙂

  3. Lasse skriver:

    Tror nog att jag också gillar Dig bättre som tjej…

  4. vhcbloggen skriver:

    *ler* Det tror jag också. 🙂


Kommentera

