Lite ditt å datt om planering, barn, fjortisar och armbrytningstävling med gubbs.. det gör ont.. :)

Okej, dagens läxa; Planera aldrig nåt på en måndag – det blir knas då..
Hade tänkt ta tag i ett projekt, men nähä, måndagar… Då kan inte jag planera nåt, för då ska alla andra ha hjälp av mig.. *suckar lite*

Gårdagens sötaste var ettåringen som svarade på mammans fråga; ”Var det spännande att klappa ormen?” med att skaka på huvudet. 🙂

Förra veckans fundering
– vad är det med alla dessa fjortisar som är helt orange-färgade i ansiktet? Det är inte bara en som tagit fel på puder-nyansen, de är måååånga! Jisses, ni ser ju inte kloka ut! *garvar å känner mig gammal*

Har fortfarande ont i högerarmen efter armbrytningsturneringen i Gällivare i torsdags kväll.. Som ensam tjej borde jag inte vara kaxig och säga att jag minsann är jättestark… hrmmmm… Det straffade sig… aj. *fnissar*

Andra bloggar om: , ,

Kommentera

