Äntligen! Skulle man kunna säga..

Jeeepp, inatt blev jag inte bara upphånglad mot väggen, jag blev nerhånglad i soffan också! 😉 Inte av min ”vanliga drömkille” men väl en VHCare. Kul att jag åtminstone kan få hångla när jag sover.. *garvar*

4 kommentarer on “Äntligen! Skulle man kunna säga..”

  1. A skriver:

    Men dåååå! Nu får du försöka skaffa nått IRL, cyber förslår inte i längden 😉

  2. vhcbloggen skriver:

    *garvar* Får väl lägga in en stöt nånstans nångång.. kanske.. 😛 😉

  3. Mocca skriver:

    *fnissar lite*

    Bättre att få hångla lite i drömmen, än ingenting alls 😉

  4. vhcbloggen skriver:

    Ska man se det krasst så… JAA!! 😀


Kommentera

