Äsch då! Missade åtta kronor.. fast det var inte så illa med tanke på vilka som missades… :P

Hur många av kronorna känner DU igen? frågar AB… och jag svarade… Ganska mycket rätt.. 🙂
16–20 rätt: Du har inte missat många matcher i elitserien – det fattar vi nu.
Missade Sandström, Kahnberg, Ersberg, Bremberg, Åkerman, Hållberg, Thörnberg o Warg.. Oups.. Brynäsarna var ju inga problem.. Men tre HV:are och spelare från Lule, Zug, Frölunda, Timrå o Djurgården.. Så resultatet kanske inte var så ”konstigt” ändå.. 🙂

Andra bloggar om: , , , , , , , , , ,

2 kommentarer on “Äsch då! Missade åtta kronor.. fast det var inte så illa med tanke på vilka som missades… :P”

  1. A skriver:

    Inte för att jag skulle ha fått så många rätt. Men jag kan iaf skryta med att jag nådde nivån: ”very advanced” när jag gjorde ett engelska test idag på Manpower 🙂

  2. vhcbloggen skriver:

    Härligt tjejen! Du har nog mer nytta av dina testresultat än jag har av mina.. Skulle jag tro.. 😛


Kommentera

