BÅG gör som jag säger å det är bättre sent än aldrig tycker jag.. :)

Jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Tack BÅG!! Äntligen är han med! Månsson.
Om nu bara BÅG gör som jag vill så kommer det här (Steen-Bäckis-kedjan alltså) gå vägen och det blir målfest. 😀
Ååååh kan inte jag få gå hem snart!?

Andra bloggar om: , , , ,

4 kommentarer on “BÅG gör som jag säger å det är bättre sent än aldrig tycker jag.. :)”

  1. A skriver:

    Helt OT!

    Men jag gjorde det här testet och fick 123 🙂

    http://www.illvet.se/htm/IQTest/sv/index.html

  2. vhcbloggen skriver:

    Då är du smartare än jag. 🙂
    Men jag ska göra om det, när jag sitter i lugn o ro sen.. 😛

  3. Lasse skriver:

    Tur att han inte heter Bengt-Örjan…

  4. vhcbloggen skriver:

    *asg* Jaa, det var ju en rackarns tur! 😀


Kommentera

