Nyström ger Bäckis bassning för spelet, Warg spelar hockey ikväll o sportskadad av tvtittande.. ja det var jag.. :P

Magnus Nyström på Expressen vill se resultat från Bäckis.
Kan det funka att tvinga fram ”flytet”? Näe, jag tror inte det. Men att det är dags för det där fina spelet, det håller jag med om, även om jag tycker Bäckis trampat upp sig ett snäpp åtminstone. Ett par snäpp till så. *ler*
I och för sig känns det som det är lite skit samma, om Bäckis fortsätter lalla på o inte skjuta på mål, så länge hela Tre Kronor blir elakare, snabbare och på det stora hela, ett par snäpp bättre.

Warg på isen ikväll. Snart… (kl. 17:57)
..smäller det! 😀
*magen kurrar* Oups! Jag har nog glömt att äta idag… 😕 Hinner nog fixa nåt i periodpausen.. *ler*

Gårdagens citat kom från A på msn..
”Du är nog den enda jag känner som kan få idrottsskador av att titta på sport” (löst citerat dock… minnet ni vet.. 🙂 )

Andra bloggar om: , , , , ,

2 kommentarer on “Nyström ger Bäckis bassning för spelet, Warg spelar hockey ikväll o sportskadad av tvtittande.. ja det var jag.. :P”

  1. A skriver:

    Jepp!

    Du är den enda jag vet som lyckas med att få idrottsskador av att titta på idrott. En omöjlighet gjord möjlig av dig 🙂

  2. vhcbloggen skriver:

    ”I’m speeeeecial..” 😛


Kommentera

