Två avbräck är bättre än tre men helst ser jag inga alls o tänk att hemsidescript kan vara så frustrerande!

Ajdå.. Kenny Jönsson har fortfarande feber (bli frisk!) och Magnus Johansson magmuskelskadad.. Isch! Personligen skulle jag inte riskera att ta med Johansson över huvudtaget, men å andra sidan vet ju BÅG bättre än jag hur det är ställt med LHC-spelaren. *ler*
Jag menar, om Johansson är med i truppen och är precis ”nyläkt”, spelar en match, *pang*, en spelare mindre, vilket innebär att det för det första blir onödig tidsåtgång att ändra om i truppen och för det andra; trist för honom.. Fast det är ju min högst personliga åsikt och den som vet mest om han klarar av ett gäng smällar eller inte är ju Johansson själv. *ler* Hoppas han är helt hel så han kan vara med, för jag tycker han är bra. 🙂

Åh vad jag slet med hemsidan igår! Skrev om script, laddade upp, gjorde om, svor lite, ringde lillebror (som skrattande svarade att jag skulle prova mig fram… Gaaaah! Vad tror han jag höll på med igår då?? 😛 ) och halv tio gav jag upp för dagen.. Men då hade jag lyckats installera smileypacket i gästboken åtminstone.. Som avslutning på kvällen roade jag mig med att leka lite med en målvaktsbild.. Det blev rätt bra.. *ler*

© vhcfan

Andra bloggar om: , , ,

Kommentera

