Sökordsmani, hockeymålvaktsfetischism kan generera i ragg o ibland… ibland blir jag så trött på tekniken..

Gårdagens absolut populäraste sökningar

1. robert kristan (8 sökningar)
2. ormar (4 sökningar)
Resterande med 3 sökningar var,
3. tuttar, pungråtta, bäckis + blogg, kräksjuka, Trolla, söta ormar, brynäs, jonas gardell

Snabbgenomgång då av några av sökorden dårå;
Robert Kristan har jag skrivit om ett antal gånger av den anledningen att .. tja.. han är målvakt och spelade *snyft* i BIF.
Ormar, jobbar jag med då o då och ja, de är söta. I alla fall ”kramisarna”.. 🙂
Den där förb… pungråttan ska jag ta och avliva tror jag.. *garvar*
Bäckis och hans blogg.. som inte är hans utan min.. Men det är tydligen en del som önskar att jag skulle överlåta skrivandet till honom hur han nu skulle ha tid med det? Och ännu mer krångligt.. vi känner ju inte ens varandra, så det blir lite knepigt med det. Ni får ”nöja er” med mig. 😛

Så där ja! Nu kan jag fortsätta med mitt favoritämne; hockeymålvakter! 😉
Målvakterna står ju (oftast) 60 minuter, medan utespelarna ”bara” skrinnar omkring i 10 minuter en kvart så där.
Tänk om målisarna skulle börja med det? Tre Kronor har ju tre målvakter av olika kaliber, fundera på hur det skulle se ut om de åkte och bytte typ varje minut eller efter varje ingripande. *garvar* Skulle se rätt skoj ut (ritade en bild, scannade in den, pysslade med den i Gimp, nästan färdig… då kraschar programmet! Gaaaah! *svär*)
Och jag lovar att de skulle bli bra mycket tröttare än utespelarna! 😛 Särskilt med tanke på att de har aaaaningens större skydd än utespelarna..
Apropå min eh… hrmm… fascination.. hrm.. för hockeymålvakter, utbrast en av mina killkompisar, i en diskussion om den gamla följetongsfrågan ”Hur f-n kan du vara singel?!”, följande;
”Då är det ju skitlätt att ragga på dig! Det är bara säga att man är hockeymålis så dånar du!” följt av ett stort skratt.. 😀
Ååååh.. om det vore så enkelt ändå… 😛 *garvar*

Andra bloggar om: , , , ,

One Comment on “Sökordsmani, hockeymålvaktsfetischism kan generera i ragg o ibland… ibland blir jag så trött på tekniken..”

  1. sara skriver:

    det känns som om jag kanske hade sökt på sex utav dom åtta sökningarna på kristan, hehe 🙂


Kommentera

