Jag är ett excelblad o borde således gå o natta mig eftersom jag bara babblar gojja nu.. :P

Nää.. jag hade inget bättre för mig ikväll så jag surfade runt lite och hamnade hos Deep Edition.. Och hittade ett test.

You are .exe When given proper orders, you execute them flawlessly.  You're familiar to most, and useful to all.
Which File Extension are You?

Precis… alla känner apan.. apan känner ingen.. *asg* Eller också är klockan för mycket så jag inte fattar engelska.. Gonatt! 😛

Edit: Hos Deep.. hittade jag den här också.. Kolla att det finns analoga bloggar på nätet! Häpp! 😉
Jag rekommenderar att ni kikar in på den! 🙂

2 kommentarer on “Jag är ett excelblad o borde således gå o natta mig eftersom jag bara babblar gojja nu.. :P”

  1. N|. skriver:

    Bara en liten sak: .exe är förkortningen för exekverbar fil dvs. en programfil. Excel använder förkortningen .xls 🙂

  2. vhcbloggen skriver:

    *garvar* Jag sa ju att jag var trött.. 😛 Du har ju helt rätt! *ler*


Kommentera

