Sjöddas framtida roll i BIF fortfarande osäker, VHC-sidan tuffar på o är man över 110 cm kan man ha hur kul som helst! :D

Jojo… får väl se hur det blir med den saken.. 😛 Iofs har Brynäs en ”hållhake” på Sjödda i form av ett tidigare beslut om fast tjänst, den dagen han lägger grillorna på hyllan. Och det låter ju lovande när han själv säger att ”..min högsta önskan är att spela vidare i Brynäs…”
Jobbet som sportchef är ju vikt åt Sundlöv ett tag till så antingen får Sjödda spela tills han inte klarar att stå på isen längre eller (efter uppslag i HS-forumet) bli andretränare. Jag tror (också) att han skulle funka som ”gapare” i båset. 🙂

Ska bli 20 grader varmt idag sägs det.. Inte ute på ön iaf.. Där var det kyligt imorse, men det ger sig väl. 🙂 Det som är trist med sommaren är att hockeyn ligger i ide, men å andra sidan kan jag knacka lite på VHCs hemsida lite till.. Jag får fasen inte till det riktigt!

12 juni är det styrelsemöte för VHC, då kanske det blir lite ändringar i ”marknadsföringen” utåt? Kollar hemsidan lite då o då numer för rätt som det är så har lagledarn skrivit nåt. 🙂

Har försökt få den inofficiella sidan att dyka upp i olika sökmotorer, men nähä inte det.. Antagligen för lite trafik på sidan? *gör en ny sökning* Häpp! Det var som attans! Det funkade att googla fram den! Fast man får leta lite.. Antar att den officiella har ”högre rang” än min.. *ler*

Yes!! Nu måste jag hitta nån som är lika galen i bergådalbanor som jag!
Även om Grönans nya ”Kvasten” är menad att passa hela familjen så klarar jag längdkriterierna och det är ju det viktigaste! 😛 110 cm hög måste man vara och visst, det kanske känns lite larvigt med mekaniska troll som ryter åt en när man åker förbi.. Men det struntar jag högaktningsfullt i! *ler*

Andra bloggar om: , , , ,

Kommentera

