Hjärtligt värre, bloggfråga ger egosvar o när telefonen får tokspel.. ja då är det chefens fel.. :P

Åh vilken trevlig människa jag pratade med nyss! 😀
”Tack så hjärtligt!” sa han när han tackade för min hjälp. Var så god så hjärtligt! *ler*

Det är tur (ibland) att min scanner är så långsam, för då kan jag blogga samtidigt som jag jobbar.. 🙂 Jag har alltså en scanner från tidigt nittiotal (typ) så jag måste lyfta på locket och lägga i ett nytt papper för varje färdigscannat blad (jag ska göra en pdf av ett protokoll).. Lite work-out också.. Häpp! Friskvård o arbete i ett! Plus fri tid! 😀

Hmmm… En halvtimme.. och bara dryga 30 scannade blad.. Jajjemän! Den ääääär seg! *garvar* Det kan ju också bero på att jag pysslar med lite annat *ser så där lagom oskyldig ut* samtidigt..

Det var länge sen jag fick en ”sån” bloggfråga, men idag så..
”Mäh! Vad är det för mening att blogga om ett hockeylag som inte ens vet om det?” *garvar*
Jaaa… vad är det för mening egentligen? Jag skriver ju för min egen skull, för att lufta hjärnan, få feed-back, styrsel på tankarna (hur tycker ni jag lyckas? 😛 ) och en liten egokick när folk mejlar mig eller kommenterar i bloggen.. *ler*
Och jag är medveten om att med så många inlägg jag skriver så är det nästan oundvikligt att inte upprepa saker då å då.. *ler snett*

Yeay! Färdig! Med en bunt protokoll… bara tre kvar… 🙂

Shit! Telefonen har fått fnatt! Ring-ring-ring
-ring-ring-ring-ring-ring-ring-ring
-ring-ring-ring-ring-ring-ring-ring
-ring-ring-ring-ring-ring.. Gaaaah!!!
Oerhört smart dock av chiefen att koppla telefonen till mig utan att tala om det först… eller inte.. *leende grimas*

Andra bloggar om: , ,

Kommentera

