”Låtterror” som roar, Kankaanperä kanske kommer till BIF o ett bekräftat KnäppSesse-rykte! :)

Alltså… död åt Mickey J Barczyk! 😛 Nu har den här snurrat oavbrutet sen igår.. Den är verkligen katschig.. En kollega hörde några sekunder av den, sen började han vissla på den.. Heeeela dan! *garvar* Underbart! 🙂 Vill inflika (ytterligare) en liten varning dock – har man segt nät (som jag) blir det äääännu segare.. Eller också är min dator helt trött..

KnäppSäsongen i BIF är lugn o stilla, i alla fall för tillfället. Det ryktas att Kankaanperä är klar men det vet jag ju hur det är med rykten. *ler snett*

Här är ett bekräftat rykte i alla fall – En NHK-spelare tar sitt pick å pack och drar från division 1 till division 4-klubben CDH_Undici. Som ligger först i tabellen, kolla in siffrorna i deras matcher.. Stoooora segrar! 😀
Kolla in DN-artikeln om de också, NHL-spelare i klubben också. Sweeet!

Määääh!! Tänk så skönt det kunde vara om mina kollegor faktiskt tog (eget) ansvar för sina (egna) klanterier istället för att tro att det är okej att skylla på mig! *gapar förvånat* Jättemärkligt beteende! Inte särskilt smickrande eller skoj heller vill jag meddela.. Dock spännande att se att dessa karlar är så förb.. ryggradslösa att de måste skylla sina misstag på nån annan.. 😛

Andra bloggar om: , ,

Kommentera

