Jag är jag, kollegan gör bort sig, IFK-förlust blev tråkningar o ryssarna decimerar sitt lag ytterligare..

Satt med A på messenger igår och hon sa att uppfödaren var så glad för att jag var jag.. *ler*
Sen började jag fundera på det där.. Jag är också glad för att jag är jag.. För tänk om jag hade varit nån annan, snacka om förvirrande! *garvar*

Självklart fick jag ju höra om Blåvitts snöpliga förlust imorse också.. *suck* Av både Bajare o Aikare.. *suckar igen* Det ska va f-n att heja på ”fel” lag.. *garvar*

Faktum är, att jag är sååå märklig, att en kollega (som för övrigt har hunden med sig till jobbet) bara måste komma in på mitt rum och studera mina ”idol-bilder” på IFK Göteborg, Brynäs och Värmdö Hockey (VHC är det som är minst konstigt). Ifrågasätta måste han också göra.. och sucka. Och stöna. Och beklaga sig över att jag är en ”förtappad själ”.. Som grädde på moset kallar han mig stockholmare också..! Det går nog att hata folk för mindre tror jag. 😛

Nähä. Inga ryska ”stjärnor” i L.A på torsdag. Semin blev ju portad för ”misconduct” typ. Varför Ovechkin, Markin och Frolov inte spelar finns inga uppgifter om. Shit the same, det blir hockeyfest i Läkerolen ändå! Sverige – Ryssland. Iofs hade det väl blivit ännu mer drag om det varit Sverige – Finland, men finnarna spelar ju bronsmatch mot.. eh.. var det Tjeckien? *googlar*
Määäh! Jag är tydligen inget bra på att googla för jag hittar det inte nu.. Så jag kan ha helt fel om allt.. *garvar* Bronsmatch? Finland möter? Eller? 😛 Äh! Det spelar mindre roll egentligen. Jag ska se Sverige mot Ryssland ju.. *ler*

Andra bloggar om: , ,

2 kommentarer on “Jag är jag, kollegan gör bort sig, IFK-förlust blev tråkningar o ryssarna decimerar sitt lag ytterligare..”

  1. Gloom skriver:

    Nämen är du en liten ”Ängel”… HÄRLIGT!!!

    Fast det är så här – Det viktigaste är inte att Blåvitt vinner, utan att AIK förlorar!!! Så att AIK slog oss igår på MIN födelsedag!!! Fy fan, det är som om tusen slöa och rostiga knivar sticks in i min kropp!!! 😦

  2. vhcbloggen skriver:

    Jajjemän! Både liten o Ängel. 😀

    Ååååh näää.. stackars du! Skickar massor av tröstkramar! Hur tusan kan de göra så mot dig?! Å på din födelsedag å allt!


Kommentera

