Angell stannar i BIF, Bäckis har skärpt till sig o jag kan få sparken rakt in i rampljuset.. spännande! :D

Ha ha, ja ni vet hur det är.. Med rykten och så där. Men enligt säkra källor *harkel* vill Nic Angell kraftigt dementera att han är på väg bort från Brynäs. Enda anledningen att han skulle dra är om NHL kommer med ett riktigt lukrativt erbjudande. Så Angell stannar alltså i BIF så länge NHL håller sig borta. Så. Då var det bekräftat.. Typ… Inte vet jag hur väl källan stämmer. En kille på HS säger sig ha pratat direkt med Angell och således måste ju källan vara bergsäker, men jag säger som Dr. House – ”Everybody lies” *garvar* Ta med en skopa salt va’? Samtlig ovanstående text.. 🙂

BIFs hemsida snackar VM med Bäckis. Jag har sett några intervjuer med honom och reagerat på hur ofta han säger ordet ”väl” så jag gjorde en sökning i den här intervjun. Hmm.. han har ”skärpt” sig.. Bara fyra. 🙂

Tisdag… låååångsamt idag… Ska träffa huvudjägarna idag och se vad det ger. Kanske. Kanske inte. Beror på..

Pratade med A igår, om min jobbsituation. Fick tipset att kontakta media om inget annat funkar (åh så bra att jag känner en journalist då! 😀 ) Och faktiskt, det skulle ju vara intressant att få sparken i rampljuset.. Mina ”femton minuter” så att säga. *asg* Jag är öppen för nya erfarenheter, så kör hårt bara! 😀
*paus*
Oj… vad trött jag blev.. Mera kaffe? 😛

Andra bloggar om: , , ,

4 kommentarer on “Angell stannar i BIF, Bäckis har skärpt till sig o jag kan få sparken rakt in i rampljuset.. spännande! :D”

  1. Mocca skriver:

    Jag har ju lite kolla på vad du syftar på, men jag är inte helt hundra, vad är det som har hänt?
    (mailen går bra att använda)

  2. vhcbloggen skriver:

    Jag mejlar dig. 🙂

  3. A skriver:

    Mig behöver du inte e-posta, för jag vet vad som hänt 🙂

    And if one should go, one should go with a BIG BANG 😉

  4. vhcbloggen skriver:

    Nänä A.. Big Bada-bom! 😛
    Men jag håller helt med dig! 🙂


Kommentera

