Snällhet lönar sig inte, syskonrivalitet o koffeinsjukan drabbar stort mörkertal i kontorslandskapen..

Se där! Man ska inte vara snäll, ens mot sina barn, det straffar sig.. 😛
Rubriksättarna på SvD måste ha väldigt roligt på jobbet, eller åtminstone ha massor av humor.. ”Mjölkbudet Litmanen…” *garvar*
Och inte nog med ”mjölktillbudet”… Han har krånglande tånaglar också.. Verkar kämpigt att vara fotbollsspelare..

Men vaf..?! Internethe-te! Det är pirater på nätet!
”Installera det här NU! Du är inte skyddad!”
Johoda! Jag är visst skyddad (för jag är singel.. *asg*) och att installera nåt bara för att en pirat vill det.. Näääää!

Tänkte ju lägga in en bild på en ung dam som är lite putt för att hon minsann inte får vara mammas bäbis längre..
© vhcfan 2007

Men ärligt… Är det här nåt att vara avis på? 😛
© vhcfan 2007

Kan meddela också att det är inte nån av de här lemurerna som åker tunnelbana till jobbet varje morgon. Tunnelbaneprimaten heter Bilbo och är en bambulemur, de där *pekar* är kattalemurer. 🙂

Jag tror jag är sjuk… Har bara fått i mig tre koppar kaffe idag! Och klockan är snart tre! Vad är det som händer? Snart faller jag väl död ner och löpsedlarna (jo eller hur) imorgon skriker ut;
”Avled av koffeinbrist Är DU också drabbad av koffeinsjukan? Gör vårt enkla test!”

Helt klart är iaf att jag lider av för lite sömn… 😛

Kommentera

