Orättvis seger för Modo, LHC tar hem SM-guldet om de bara håller sig där de ska o jag är avis på #18..

”Bäddat för Modo” säger SvDs rubrik.. Schysst! Vem har gjort det åt de och kan de inte bädda min säng också när de ändå håller på? 😛 Eller var det inte så de menade? *ler*
Jag fattar inte hur LHC kunde förlora, de var bäst matchen igenom. Utom möjligtvis första perioden när det var lite väl mycket Modo. Det känns ju lite surt antar jag att förlora i SD, i boxplay. Alltså borde ju det innebära, att så länge LHC håller sig på isen så kommer inte Modo åt de. En man mindre är den lilla marginalknuff som behövs för att Modo ska orka klå LHC.. 😕

Förresten såg jag #18 på bussen imorse igen. Idag såg han oförskämt pigg ut, eller också är jag bara avundsjuk.. Jag är trööööött.. Skulle vara trevligt att få sova ordentligt åtminstone en natt.. *ler lite*

Andra bloggar om: , ,

Kommentera

