Inte ett ord om Boork men han är med ändå, Majlard förklarar sig o några dagens..

Men fy så hemskt! Okej att jag har sett hästar som på ren pin tji, faktiskt lägger sig ner under träning för att ”Boorka off” sin ryttare, men att de bara dör så där! Snacka om ”freak accident” .. iiiih!

*garvar* SvDs sportkrönikör, Jan Majlard, känner sig manad att förtydliga (kanske är bra för såna som jag iofs.. 😉 )
”Domaren Ulf Rönnmarks hårt dömda utvisning på Robert Döme (tripping) i förlängningen då Magnus Johansson sannolikt redan tappat balansen fick slovaken att skämma ut sig och kasta vatten (med flaska) i båset.”
För övrigt en riktigt bra krönika. Vill man ha substans i nyheterna får man söka sig till morgontidningarna vad det verkar..

Några dagens –

Bästa; Freeeedag!!
Bästa 2; Soooolen!!
Sökningar; öga (3 stycken dessutom) och Nicklas Bäckström blogg (3 stycken där också..)
Upptäckt; Jag kommer över vägen lättare när jag har på mig min urtjusiga (rosa!) regnrock på mig än annars.. 😕 Dvs bilarna stannar vid övergångsstället när jag vill över.. 🙂
Samtal; Kollegan som ringer på mobilen en minut i åtta och frågar var jag är nånstans, det är panik, h*n behöver hjälp NU!

Hmmm… jag hallucinerar nog, men visst tusan doftar det kaffe? *lyfter koppen* Tomt… skumt.. Vadå kaffeberoende? 😉

Andra bloggar om: , ,

Kommentera

