Sundlöv snackar värvningar, SvD levererar klockrena rubriker igen o Sjödda ”störs” på semestern

Kors i taket! *ritar* Jag kommer minsann ihåg vad jag ska skriva! Häpp! 😀
Funderade på en sak igår nämligen (varför kommer man på såna här grejer när man ska sova?) – Kan stjärnor falla uppåt?
Jag såg nämligen ett stjärnfall.. eller stjärnuppskutt kanske det heter om den liksom ”faller” åt fel håll?
Man ”ska” ju önska sig något när man ser ett stjärnfall, men jag glömmer alltid det. För när jag ser en stjärna tappa taget om himlens tak så tänker jag; ”Åh! Ett stjärnfall!” *stjärnan försvinner i intet* ”Jädras! Jag skulle ju önska mig nåt!” *garvar* Fast en gång hann jag med faktiskt.. men det gick åt skogen i alla fall, så det där med att önska, det är bara nys.. *prosit dårå*

Sundlöv snackar vidare om värvningar. Eller ja, han säger egentligen inte så mycket. Jag kan förstå att han inte gör det heller, det blir ju lite surt om det blir en ”SAIK-situation” för BIF (tänker då på Hietanens ”omval”)
Och Sjödda fortsätter engagera. Inte ens på semestern får han vara ifred. *ler* Låt killen ha semester och ha lite tid med familjen så kan han snacka med BIF sen. Inget ”strul” mellan parterna tydligen men svårt att komma överens. Sånt är knöligt, om båda parter är lika hårdnackat envisa så går det ju inte..

Återigen en klockren rubrik; ”Vad höll ni på med i tisdags?” *garvar*
Tim Eriksson svarar; ”–Jaadu… jag minns det knappt.”
Däremot låter det positivt inför matchen ikväll, Eriksson säger att de ska spela som de gjort ”i de flesta andra matcher”. Känns tryggt att han inte sa att de ska spela som sist.. *ler*

Andra bloggar om: , , , , , ,

Kommentera

