Värmdö Hockey Club har ny huvudtränare (och har låst fast honom i två säsonger dessutom *moooaaahhaaa*) ;P

Hrmm… där fick jag för att jag inte är inne på VHCs officiella hemsida så ofta.. Jag upprepar mig (iiiigen) och säger..
I love lagledarn! 😀

”VHC har gjort klart med ny huvudtränare för A laget

Sten-Olof ”lillis” Hedström har accepterat att ta över som ny huvudtränare för vårt A lag de kommande två åren. Sten-Olof står för ett gediget hockeykunnande och en bred erfarenhet som kommer väl till pass i vår långsiktiga satsning på ”egna” yngre spelare i A truppen. Han har varit verksam i ett flertal klubbar ”på vår sida stan” och har därför goda kontakter med övriga hockey Stockholm, Sten-Olof kommer närmast ifrån Göta. VHC´s och Sten-Olofs ambition för kommande säsong är helt klar, spel i ”All tvåan” efter jul dvs. övre halvan av tabellen efter grundserien.

ALLA som är intresserade att försöka ta en plats i vårt A lag är välkomna på upptaktsmöte i kväll (onsdag den 11:e april) kl. 19.00 på Ekvallen.//…”

Häääärligt! Inte för att jag vet ett endaste dugg om Lillis men vad tusan, säger lagledarn att han är bra så är det så.. *garvar*
Skönt att det blev klart så pass tidigt innan sessen startar igen. 🙂

Andra bloggar om: , ,

Kommentera

