Snart blåser väl BIF bort sig själva om media fortsätter så här, minnet sviker o VHC-killens envishet borde ju generera i sovdisciplin?

Oj, det stormar i Gävle!
Jag menar, både Aftonbladet och Västerbottens Folkblad skriver att BIF blåste Skellefte på Hietanen. Normalt brukar tidningarna härma/kopiera varandra rakt av, men VF har tagit sig tid att i alla fall skriva om texten till sin egen. Tummen upp för det! 🙂

Och det ”stormar” fortfarande hej vilt på Hockeysnack.. Alltså, ibland blir jag smått orolig för en del av dessa grabbs.. Att vara sååå pessimistiska (ett fåtal individer dock) kan inte vara bra för hälsan. 😛

Mitt minne är det ju som bekant illa ställt med och det irriterar mig nåt så infernaliskt att jag pga min goda tro, helt litar på mitt svajiga minne när jag kommer på såna där kluriga funderingar.. Grrr! Jag har ju en analog blogg! *ler*

Nääääää… kolla.. nu är klockan så där mycket igen.. *suck* Jag som är så trött, varför går jag inte och lägger mig då? *tänker*
He he.. jag kan ju faktiskt ställa en viss person mot väggen när jag väl somnat.. Eller ställa honom mot väggen… *funderar* … finns väl andra sätt kanske.. 😛 Jepp… han verkar ju envis den där grabben så jag får väl se om han dyker upp inatt igen. 😉
Hmmm… *funderar lite till* …men att han aldrig ”kommer till skott” nångång då! *asg*

Andra bloggar om: , ,

Kommentera

