Luften (inte ljuset) gick ur LHC igår, Konsum länkar o projekthögen ropade hej alldeles för tidigt..

Kul titel till artikeln i SvD: ”Modo släckte ljuset för Linköping”
Att se matchen var ju inte riktigt lika kul. Och att ljuset inte funkar på en timme.. iiih.. Inte bra. Visst, shit happens, men det känns lite aber när det händer i en sån viktig match. Däremot tror jag inte att LHCs förlust berodde på ljuset, de spelade dåligt redan innan ljuset släcktes. Lite oroväckande att se de spela på det viset. De har gått som tåget (min åsikt) fram till igår. Vet inte vad som hände, men bra? Näe, så spelade de inte alls. Det är upp till bevis imorrn. Revansch någon? 🙂

Och sen så har ju en av mina favoritbloggar länkat till mig! Då blev jag glad! Puss på Konsum! 😀
Apropå Konsum så har ”min” Konsumbutik bestämt sig för att bygga om… Jädras vad det är virrigt att handla! Gick fyra varv innan jag hittade havregrynen. *fnissar* Det kanske är det nya inom Coop? Motion och shopping i ett liksom? 😉

Min projekthög är numer bara en halvmeter hög och jag trodde i min enfald att nu… nu lugnar det ner sig.. Aj aj.. ”Du ska inte ropa ‘hej’…” Då ringde faktura-avdelningen med ett akutjobb.. Så…. tjingeling på er… På återläsande! 😀

Andra bloggar om: , ,

Kommentera

