Hietanen ångrade sig – det tycker jag är bra, så länge han bara gör det en gång.. :P

Oj… stackare, det lät riktigt ledsamt det där. För honom, inte för Brynäs.. he he! 😉
Finske backen Juuso Hietanen valde BIF istället för Skellefte..
Enligt rykten ska det vara en riktigt bra back och det kan behövas. Inte för att det fattas bra backar, utan för att en ryggrad (dvs backlinan) alltid mår bra av förstärkning.. tycker jag. *ler*
Sportchiefen i BIF vill däremot inte säga ett smack förrän papprena är påskrivna och det kan ju vara en bra idé.. Se bara hur det gick för Skellefte, som trodde de hade Hietanen i truppen nästa sesse.. Häpp! Så kan det gå! 🙂

Själv stå… eh… sitter jag.. med förkyld näsa, arbete upp till öronen, virrvarr i huvudet och en stark längtan till en kall ishall (jag vet… det har sagts förr att jag inte är riktigt riktig, men haaallå.. När man är så söt som jag då får man vara hur knäpp som helst ju.. 😛 )

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer on “Hietanen ångrade sig – det tycker jag är bra, så länge han bara gör det en gång.. :P”

  1. Mocca skriver:

    Krya på dig sötnos, och jobba inte ihjäl dig 😉

  2. vhcbloggen skriver:

    Tackar sötnos, och näe.. det finns viktigare saker i livet än jobb.. Hockey till exempel! 😉


Kommentera

